Internationale Experten zum Thema Baulandumlegung an der TU Darmstadt

Gemeinsamer Workshop am 11. Juli

2019/07/10

Derzeit halten sich zwei internationale Experten (Dr. Volkan Çağdaş (Associate professor at Yildiz Technical University (YTU) Istanbul), Nguyen Ngoc Hieu (Ph.D., Senior Lecturer of Sustainable Urban Development master study program (SUD), Vietnamese German University (VGU))) zum Thema Baulandumlegung an der TU Darmstadt auf.

In einem gemeinsamen Workshop am 11. Juli (Raum 44, Franziska-Braun-Straße 7) werden von 9:30 bis 12:30 Uhr aktuelle Herausforderungen der Baulandumlegung aus deutscher, türkischer und vietnamesischer Sicht betrachtet. Interessenten sind zur Teilnahme herzlich eingeladen.

9:30 – 9:45 Uhr Welcome

9:45 – 10:30 Uhr Current situation and challenges of using land readjustment in Turkey (Dr. Volkan Çağdaş, Associate professor at Yildiz Technical University (YTU) Istanbul)

10:30 – 11:15 Uhr Current situation and challenges of using land readjustment in Vietnam (Nguyen Ngoc Hieu (Ph.D.), Senior Lecturer of Sustainable Urban Development master study program (SUD), Vietnamese German University (VGU))

11:15 – 12:00 Uhr Current situation and challenges of using land readjustment in Germany (Raphael Bretscher (M.Sc.), Prof. Dr.-Ing. Hans Joachim Linke, Fachgebiet Landmanagement